Post by portllerowinnio on Mar 16, 2022 20:25:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Benji Bananas ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Benji Bananas IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spill (uendelig med mynter) ▞▞▞
▞▞▞ Benji Bananas 2022 version ▞▞▞
Helt ok spill å knekke tiden med .
dette er et veldig bra spill for barna
Jeg elsker denne appen tok så lang tid før jeg fikk den riktig, men det er et fint spill, og jeg liker det ingen videoer ingenting jeg var glad jeg liker spillet.
Det ble slitsomt noen ganger for å være ærlig, karakteren er bare 1 og det er ikke mye spennende med den, og når du falt går du tilbake fra starten. Jeg håper du legger til som nye karakterer og gjør det veldig morsomt og spennende. Takk.♥️
Det er en god app, men den er kjedelig når du mislykkes
Benji Bananas સાહસિક zvr
Det blir ganske kjedelig
Komedie, interessert, eventyr, spennende spill, men nivåene er vanskelige, men herlige
For mange piggbusker i verden 3, for vanskelig og ikke tilfredsstillende i det hele tatt
bra, men ikke sikker på om du leter etter noen dager senere på telefonen og faksnummeret på folk som du gjør med det nye året og den andre dagen
Benji Bananas Aventura kgn
juksespillet kan ikke nå nivåer og startes på nytt fra først. verst
veldig interessant spill, men det er ingen oppgave
Benji Bananas Petualangan kid
Dette er et fantastisk spill! Fine og jevne kontroller, flott grafikk og morsomme verdener. Og det beste er at det er gratis! Takk for dette fantastiske spillet
Jeg elsker spillet..men spillet er litt gøy, vel ikke det... det er gøy, men det er 50 mil nedlasting og det er SINNSYKT
Virkelig bra og morsomt. Ingen av de andre spillene var som dette. Jeg elsker dette spillet, men en gang feilet dette spillet på et sted og ikke så mye reklame❤❤
Hyggelig
Greit spill man kan spille mens man røker.
Jeg liker dette spillet, det hadde vært fantastisk hvis det er flerspiller sammen i dette spillet, ikke noe mer problem, så jeg gir 5 stjerner
Dette er virkelig et lavterskel spill. Ypperlig for meg som ikke er så god på spilling generelt. Tommelen opp! :-)
dette spillet er bra
Når Benji dør og vi ser på en annonse for å gjenopplive, hvis det er en tiger som sitter over, biter han ham umiddelbart, noe som resulterer i at spillet er over. Hva er vitsen med å gjenopplive da? Gjør ham i det minste uovervinnelig til han får nok luft
Artig spill
Legendarisk
spillet er så spennende og så kjedelig. hvorfor kjedelig? fordi igjen og igjen første skritt for å starte et spill nå. vennligst endre dette problemet ellers er spillet så spent.
Gj
Law Empire Tycoon-Idle Game Simülasyon grvk
Spillet er kult for sønnen min, ikke for meg
Det er veldig interessant og fint spill, så last ned spillet og grafikken er veldig fin og apen er så søt.
det vil være veldig interessant og morsomt spill når jeg spiller dette spillet vil jeg like veldig. så jeg vil rangere dette spillet og gi 5 stjerner når jeg spiller jeg vil slappe av vi kan spille to spillere det er en god side dette spillet grafikk vil veldig bra og kontrollen er også bra så jeg kan enkelt kontrollere dette spillet jevnt og spillet er ikke dårlig det er også bra den dårlige siden av dette spillet er vinterområdet av spillet når du går, vil det gå lavt så alt er bra med dette spillet og jeg liker også dette spillet spesielt ......
Bra spill! Mye moro <3
Benji Bananas Aventure nzh
Har spilt dette spillet siden det forsvant, og jeg elsker fortsatt å bruke 5-10 minutter i dette spillet når jeg venter på noen. Tusen takk til utviklerne for dette utrolig enkle morsomme spillet 👍
Perfekt android-spill siden jeg begynner å spille det...Og det hjelper mye for alle mennesker som kjeder seg mesteparten av tiden trist årsak til pandemien..
Good game benji bananas er mitt beste favorittspill
Annonser og brukergrensesnitt fikk meg til å gjøre dette. Beklager.
Hei, først og fremst er dette et veldig bra spill, og jeg elsket det. Men en dag åpnet jeg spillet og all fremgang ble slettet. Jeg hadde samlet så mange skinn og brukt en god stund på å spille dette spillet. Men ikke at jeg ikke har noe, er jeg veldig frustrert. Animonica-merker, vennligst hjelp.
Krasjer ofte. Anbefales ikke.
Fint spill jeg er så glad 🥰😍🤩🥰😍🤩🥰😍🤩🥰😍🤩🥰😍🤩🤩🥰😍🥰🤩😍🥰😍🤩🥰😍🤩🥰😍😍🤩😍
Dette er et av de beste spillene! Jeg husker at dette var min favoritt da jeg var 6-9 år gammel. Det er et fantastisk spill, det har ingen annonser og bare wow.
Det er veldig veldig fint spill fordi det har en banan. Vi kan kjøpe dens kjoler og mange ting det er for mye moro i dette spillet. vi kan spille dette spillet i mot også . Jeg likte dette spillet😚
Dårlig kontroll og vanskelig å spille
Fint spill faktisk, jeg har lett etter et interessant som vanligvis jeg ikke liker spill som ikke tar i'm not very nicet, men dette spillet er bare sååååå interessant
Dette spillet er perfekt for barn og for timepass 👌👌😊
Veldig morsomt spill 😯😯
pleide å spille den
det er greit. men ikke bedre
Litt kjedelig. Ikke min type spill
veldig enkelt og kjedelig spill