Post by portllerowinnio on Mar 16, 2022 20:22:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ VirtualPro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ VirtualPro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (veel punten) ▞▞▞
▞▞▞ VirtualPro 2022 version ▞▞▞
VirtualPro Спорт hpdj
Precies wat ik zocht in een swing-video-app: frame-by-frame afspelen met de mogelijkheid om lijnen op het scherm te tekenen.
Precies wat ik wilde van een app om mijn golfswing te analyseren. Ik kan vormen en lijnen op de video tekenen, één frame overslaan en het is gemakkelijk te gebruiken. Beveel deze app ten zeerste aan!
Video van heel erg lage kwaliteit ..... niet waardig
Analyse te traag
Uitstekende app, ik gebruik de app voor boogschieten en ik denk dat het met elke sport zou werken, niet alleen met golf.
tegen de tijd dat je klaar bent om je foto te maken, stopt de video-opname, je kunt 12 seconden wijzigen in de instellingen, maar het is geen tijd om de video aan te zetten, naar de bal te gaan en je grip en houding aan te nemen??? dan duurt het ongeveer 3 of 4 minuten om je video te verwerken en heeft dan geen slowplay-functie? zinloos
Werkt op veel manieren goed, maar heeft twee nadelen. Hoewel het de zwaai kan vertragen, staat het je niet toe om frame voor frame vooruit te gaan en te stoppen waar je wilt. Ten tweede is een leuke functie de mogelijkheid om een video te knippen. Maar een serieus nadeel is dat je deze video's niet kunt exporteren, bijvoorbeeld als je ze naar je instructeur wilt sturen. Door de video hier te vergrendelen, wordt het nut van het programma voor mij echt beperkt.
VirtualPro Sport ebs
Uitstekend hulpmiddel. Eenvoudig te gebruiken. Bedankt Markus
VirtualPro ખેલ કૂદ aha
hou ervan
Werkt heel goed. De basis is er allemaal voor de docenten.
Helemaal weggeblazen door deze app, hebben de meeste trainingshulpmiddelen tien lessen nodig. Dit is zo gemakkelijk te gebruiken, en laat je echt eens goed kijken naar je eigen gewoontes... Hoewel er een waarschuwing zou moeten komen dat het kan leiden tot verpletterde illusies van hoe goed je swing werkelijk is! App van het jaar tot nu toe voor mij
VirtualPro Sport lfq
Vroeger werkte het prima, maar na de nieuwe update crasht het telkens wanneer je de video's probeert te analyseren. Geprobeerd opnieuw te installeren maar werkt nog steeds niet... Bewerken: bedankt voor de snelle feedback en oplossing! App werkt nu zoals gewoonlijk
Verdomd ding bevriest elke minuut ... echt vervelend.
Kan geen lijnen tekenen wanneer video wordt geïmporteerd met Nokia 7 plus telefoonhulp
Eindelijk een app gevonden die werkt met Android. Ik hou van V1 als het werkt, maar erg frustrerend met constant bevriezen. Kan Hudl niet ertoe brengen geïmporteerde video's af te spelen. Deze app is eenvoudig, gebruiksvriendelijk, met soepele, regelbare videoweergave. Geen bevriezing of crashen ... wat geen frustraties betekent. Bedankt Markus voor het delen van mijn frustraties en het hebben van de slimheid om je eigen app te ontwikkelen. Ik weet dat uw product zich in een vroege ontwikkeling bevindt en dat u nieuwe functies zult toevoegen als de tijd het toelaat (tenminste dat hoop ik) ... mijn verlanglijstje om dit product absoluut perfect te maken, is een zij aan zij vergelijking en externe SD-opslag. Dat is het!!! Nogmaals bedankt voor het verminderen van mijn frustraties!
Over het algemeen goed - Heeft alle functies die u nodig hebt om de golfswing te analyseren. Ik kan echter voor mijn leven geen manier vinden om video's die ik heb opgenomen naar andere media te exporteren (om te delen met een professional of recensie op andere apparaten) - wat behoorlijk cruciaal is voor een analyse-app. Zodra dit is toegevoegd, gemakkelijke vijf sterren.Zeer goede app, het zou 5 sterren zijn als de lijnmarkeringssectie zou werken, maar helaas werkt het niet voor mij
Kan deze app niet uitvoeren op oude Samsung. En ik ga geen nieuwe telefoon kopen alleen om wat apps te kunnen draaien
Super Mechs অ্যাকশন auip
Werkt goed
Zeer eenvoudig te gebruiken, advertentievrije app. ik hou ervan
Heel cool. Geweldige app om de schommel in slow motion te zien en te vergelijken met andere schommels
Geniaal, ik zou hiervoor hebben betaald, briljant eenvoudig. Voor iedereen die regelmatig golf speelt, is dit een must, als je ruimte hebt om een club te slingeren, installeer hem dan nu!
Eenvoudig en handig om te analyseren
Verschrikkelijk. Geen instructies. Geen manier om video's op te slaan.
Geweldige applicatie!!
V Goed, maar beter als het frontaal zicht had
Beste app om je swing te bekijken die ik ooit heb gezien. 1. Gebruik de bewegingsbalk om vooruit te gaan en een back-up van uw video te maken, gebruik niet de afspeelknop. 2.Maak een video van een schommel op je telefoon en verplaats deze naar de app, maak geen video met de app, verhelp de klachten over niet genoeg tijd om een schommel te filmen. 3. Je kunt de grootte van een video verkleinen, een geweldige optie. 4. Het gebruik van de tekeningen is uiterst eenvoudig. Het enige wat ik zou toevoegen is het maken van mappen of het verplaatsen naar een map. Als je kunt en ik heb het net gemist, laat het me weten.
Uitstekende applicatie. Veel betrouwbaarder en gemakkelijker te gebruiken dan andere die ik heb geprobeerd. De toevoeging van een zij-aan-zij vergelijking van 2 clips en de mogelijkheid om een clip met je coach te delen zou welkom zijn - maar de app is erg goed zoals hij is.
Super of hoge resolutie verbeterd
Afspeelsnelheid is uitgeschakeld. Bij het bekijken van video's, ofwel native gefilmd in de app of geïmporteerd, is de snelheid bij het afspelen van 1.0 iets te snel en bij .75 iets te langzaam. Ik kan geen oplossing vinden en dat is een ap-breaking-probleem. Draai hem momenteel op een 1plus 7 pro.
Ik hoop dat het 60 of 120 frames ondersteunt, mijn telefoon zou moeten werken met deze filmsnelheid. hoop dat er een update voor is.
Precies wat ik zocht. Ik zag meteen dat ik vroeg aan het verlengen was en dat de lijn achter me moest worden geplaatst om de beweging en werpbeweging in mijn swing echt te vertellen. Blij dat ik deze app heb gevonden, ik probeerde de standaard video-app op mijn telefoon te gebruiken
Geen exportoptie, hoe is dat logisch? Dus na al het bewerken kan ik het bestand niet op mijn telefoon opslaan en buiten de software gebruiken. Er is ook geen knop voor ongedaan maken. Als je het verprutst, moet je de vorm verwijderen en opnieuw beginnen. Mist eenvoudigweg de meest elementaire tools. Heeft meer werk nodig.
VirtualPro Sport xtht
Geweldige app, werkt deze app op Apple telefoons
Hou ervan! Gebruik deze nu een aantal seizoenen. Het is gemakkelijk, handig, intuïtief, wat een geweldig hulpmiddel voor golfers. Dank u dank u! De enige traktatie die ik zou willen, is een vergelijkingsweergave naast elkaar, maar dat wordt hebzuchtig. De scrubbediening loopt perfect. Prachtige applicatie!
Hallo, ik probeer deze app te downloaden naar mijn laptop - die Windows 10 heeft, maar de laptop wordt niet herkend! Is er een andere manier om de app te downloaden? Of moet ik iets wijzigen in de instellingen van mijn laptop? hartelijk dank Bedankt voor het antwoord, maar het is een HP-laptop met Android-apparaat - hij herkent mijn Samsung A6-telefoon ook niet?
Zegt niet in staat om de taak te voltooien. Zelfs als ik in de app opneem, kan hij niet analyseren.
Zo goed voor golfers newbie