Post by portllerowinnio on Mar 16, 2022 20:03:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beasts \u0026 Puzzles: Awakening ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beasts \u0026 Puzzles: Awakening IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ gratis ervaring vergroten ▞▞▞
▞▞▞ Beasts \u0026 Puzzles: Awakening 2022 version ▞▞▞
Leuk en verslaafd, ik zal de hele dag spelen als ik kan
Tbh, een spel gemengd met puzzels en basisconstructie. De voortgang van dag 3 is goed voor mij, niet p2w zoals sommigen misschien suggereren. Nog steeds het Hero-mechanisme aan het graven...
Geweldig
goed gratis te spelen spel
Help alstublieft, met de nieuwste Android-update is mijn spel verwijderd en kan ik het niet opnieuw downloaden... Er staat niet in staat om te installeren??
Tbh, een spel gemengd met puzzels en basisconstructie. De voortgang van dag 3 is goed voor mij, niet p2w zoals sommigen misschien suggereren. Nog steeds het Hero-mechanisme aan het graven.
Het is goed tot nu toe
Niet slecht. Gameplay is interessant. Het is een beetje moeilijk om lv te krijgen. 4 of 5 tekens. Ik speel nog maar een week, maar tot nu toe gaat het goed
Het is een leuk spel om te spelen, ik geniet van het spel. Geef het een kans en zie.
Goed concept, maar ik voel het niet
Leuke game leuke leuke gameplay
Mooi zo
Beasts & Puzzles: Awakening भूमिका निभाना lrc
Het is prima voor wat het is.
Ik vind het spel vooral leuk vanwege alle functies en graphics, maar twee dingen zorgen ervoor dat ik het wil verwijderen en het nooit meer wil spelen. Een daarvan is dat ik het graag alleen zou willen spelen en me niet bij allianties hoef aan te sluiten, zoals dit is opgezet na een paar niveaus, je hebt geen keuze die je moet doen als je vooruit wilt en de andere is dat de arme hoeveelheid middelen niet gelijk is aan de hoeveelheid tijd besteed aan het verzamelen, waardoor het bijna onmogelijk is om te spelen, tenzij ik geld uitgeef, wat ik niet doe.
Ik ben net begonnen en ik geniet van de mix van puzzels en base & karakteropbouwend aspect.Het is een leuk spel, ik hoop dat ik volledig overschakel van mijn hoofdspelpuzzelimperium, wat me na 3 jaar begint te teleurstellen
Ik geniet hier meer van dan Empires en puzzels
Oké spel. Leercurve hoog.
Leuk spel
Houdt me bezig, tot nu toe is er altijd wel iets te doen geweest.
Nog steeds veel vertraging, en nog steeds uit het spel getrapt na het uitvoeren van een paar verschillende taken in het spel, en vervolgens problemen met het steeds opnieuw inloggen op de server. En wanneer gaan we het spel spelen waar je oorspronkelijk voor adverteerde?, weet je wel, in een ondergrondse basis en wereld?
Goed spel
Het is leuk
Geweldig spel. Geweldige graphics.
Geweldig!!!! Ik hou van het gebouw en de puzzels
Het is leuk
Heel leuk spel. Altijd iets te doen.
Beasts & Puzzles: Awakening भूमिका निभाना lrc
Geniet er tot nu toe van
Ik hou van dit spel, ik geniet van elke minuut
Waarom zijn alle vrouwen gekleed als straatprostituees?
Beasts & Puzzles: Awakening Rol Oyunu nci
Zoveel te doen dat je je nooit zult vervelen ... Lol
Leuk en makkelijk.
Zoveel dingen om te doen, zeer verslavend spel
Het spel is in het begin ok, maar om de een of andere reden kan ik gewoon niet meer winnen 😣
Echt een goede game om te spelen Godzilla is de beste, hij is het beste beest in de game, hij vermoordt alles
Slechtste game erg laag
Deze game heeft veel bugs vertraagt veel problemen om verbinding te maken met de server, niet meegerekend, bevries je telefoon totdat je de batterij moet trekken om hem leeg te maken. Ik doe dat allemaal, maar na 20 minuten vertraagt de game tot een crawl, dan kun je niet afsluiten het spel totdat het klaar is met het doen van de dingen die u indrukt om te upgraden, dan wordt verbinding met de server gemaakt en dan kunt u niets doen.
Leuk en afleidend, maar heeft nog steeds enkele functionele ruwe randen
absoluut afval
Ik vermaak me met het spel en het doden van monsters in plaats van zombies is een leuke onderbreking. Gewoon de tijd nemen om de wereld te redden en nieuwe mensen te ontmoeten is een pluspunt. De prijzen van sommige dingen zijn hoog zou graag verlaagd zien. Maar de meeste games met deze kwaliteit lijken meer op p2p dan op f2p. Het duurt alleen wat langer om een aantal doelen te bereiken en dat vind ik prima.
Enige nadeel is te veel rss om te krijgen voor upgrades
Was enthousiast om te proberen, maar het spel werkt niet. Zegt netwerk instabiel. Poging om GM te bereiken. Geen antwoord. Het ongelukkige spel zag er cool uit.
Perfect spel
Bread Kittens Jocuri de rol bzw
Ik hou van het spel en de evenementen
Verslavend, upgrades groei vervelend MAAR eenvoudig spel zonder contant geld als je ervoor kiest om te verzilveren en niet te beroven
Kan niet openen zegt onstabiel netwerk, zelfs als ik in mijn ro zit met mijn router geen probleem met een van mijn andere games
Nou, om de een of andere reden vindt de ontwikkelaar dat je in plaats van de game te zien, iedereen in de wereld aankopen moet zien doen. Aangezien ik dit scrollende bericht niet kan uitschakelen, zet ik het spel gewoon uit.